WYMIANA, ZWROTY I REKLAMACJE




document

1. UZUPEŁNIJ FORMULARZ


Do spakowanej przesyłki dołącz uzupełniony formularz odstąpienia od umowy.
Prosimy o sprawdzenie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane i staranne zabezpieczenie przesyłki.

document

2. WYŚLIJ PACZKĘ


Na podany niżej adres prosimy o wysłanie przesyłki.
Pamiętaj, że przesyłki wysłane za pobraniem lub paczkomatami nie są przez nas odbierane.
W przypadku zwrotu towaru koszt odesłania ponosi kupujący.

Zamondo.pl
ul. Koncertowa 9/u8
20-843 Lublin

document

3. POCZEKAJ NA ZWROT ŚRODKÓW


Środki zwracane są w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie za pośrednictwem przelewu bankowego.
Jeśli wybrana została metoda płatności: PayPal, przelew tradycyjny lub PayU środki zwracane są na numer konta, z którego dokonano płatności.

WYMIANA




1. ODEŚLIJ PRODUKTY, KTÓRE CHCESZ WYMIENIĆ


W celu wymiany towaru należy odesłać towary, które chcesz wymienić wraz z odstąpieniem od umowy.
Kolejnym krokiem jest złożenie i opłacenie nowego zamówienia.

2. ZŁÓŻ NOWE ZAMÓWIENIE


Nowe zamówienie może być złożone nawet tego samego dnia którego odesłałaś/eś paczkę.
Pamiętaj o opłaceniu zamówienia.

REKLAMACJA




1. WYŚLIJ EMAIL


Pierwszym etapem reklamacji jest kontakt emailowy na adres:
sklep@zamondo.pl
W wiadomości umieść numer zamówienia, informację dotyczącą powodu reklamacji oraz zdjęcia.

2. POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ


Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe, aby ustalić najbardziej satysfakcjonujące dla Ciebie rozwiązanie.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel