Nioxin

ilość znalezionych towarów: 28

Nioxin rozpoczął swoje istnienie dzięki życzeniu jednej osoby aby ludzie czuli się dobrze we własnej skórze. Zainspirowana własnymi doświadczeniami, Eva Graham podjęła się życiowej misji pomocy mężczyznom i kobietom w zatrzymaniu wypadania ich włosów.

Dorastając jako jedyne dziecko w górach północno zachodniej Karoliny, natura była piaskownicą dla Evy. Tworzyła perfumy z płatków róż, mikstury z korzeni i ziół oraz, podążając za wzorem własnej matki, wypracowała w sobie intuicyjne zrozumienie leczniczej mocy ziół. Ojciec Evy był dla niej mocną inspiracją - przystojny, wspierający mężczyzna który zachęcał swoją córkę do podążania za marzeniami. Jak wszystkie małe dziewczynki, patrzyła jak golił się i czesał. Pewnego razu rzekł do niej: „Eva, gdyby ktoś mógł zatrzymać u ludzi wypadanie włosów….” - ziarno zostało zasiane.

Kiedy Eva straciła połowę swoich włosów po porodzie - nie znajdując żadnego skutecznego rozwiązania - zmieniła swoje podejście i zaczęła działać na własną rękę. Zmieniła podejście do zdrowych włosów, zaczynając od skóry głowy. Przestudiowała wnikliwie wszystkie materiały, które można było znaleźć dotyczące włosów i skóry głowy. Uczyła się od dermatologów, uczęszczała na medyczne konwenty i słuchając wykładów w samochodzie zrozumiała, że „skóra głowy to zwyczajnie przedłużenie twarzy - potrzebuje delikatnych składników aby oddychać i prawidłowo funkcjonować”. To było proste, acz rewolucyjne podejście. Mając wyłącznie 500 dolarów i marzenie, Eva rozpoczęła pracę. Tworzyła mieszanki ziół i pracowała nad roślinami. Z małego biurka we własnej sypialni stworzyła potężną sieć - rozpoczęła współpracę z biologami, chemikami, farmaceutami oraz fryzjerami, a także bezgranicznie chłonęła wiedzę od klientów, aby finalnie stworzyć rewolucyjne produkty do pielęgnacji skóry włosów.

W 1987 roku założone zostało laboratorium Nioxin, wkrótce zostają wypuszczone pierwsze produkty do salonów kosmetycznych tytułowane „The Science of Living Hair”. Gdy laboratorium Nioxin było otwierane, kobiety wówczas chodziły do fryzjerów co tydzień, myły włosy codziennie i używały wiele ciężkich, agresywnych dla włosów produktów. Rynek zalany był przez nieefektywne produkty do pogrubiania włosów, a mężczyźni korzystali z nowych rozwiązań w postaci leków, z minimalnym sukcesem. Nikt wówczas nie myślał o skórze głowy. Nioxin był pierwszą marką w salonach fryzjerskich, która oferowała nowe podejście do ochrony i odżywienia skóry głowy, dla uzyskania zdrowszych i silniejszych włosów. Reprezentował wówczas nową nadzieje, nową wizję dla salonów fryzjerskich.

Przez następne trzy dekady, laboratorium Nioxin dopracowało szeroki wachlarz innowacyjnych formuł do czyszczenia, odbudowy i odżywienia skóry głowy i włosów. Kluczem sukcesu dla marki była zdobyta wiedza. Od samego początku, firma oferowała poparte badaniami kursy uczące fryzjerów i ekspertów od urody jak zidentyfikować potrzeby klienta, oraz dopasować potrzebne i rekomendowane produkty. Eva nazwała to „rozpoczęciem dyskusji”, ponieważ pomimo wszystko, Nioxin powstał by łączyć idee i pomagać ludziom.

W latach 90tych, Nioxin stawał się dostępny w coraz większej liczbie krajów, pomagając ludziom na całym świecie. Od 1993 do 2000r. Nioxin stał się produktem używanym na całym globie, począwszy od Australii, przez Hong Kong, od Wielkiej Brytanii do Brazylii. Jego zwiększająca się popularność i unikalne właściwości zostały docenione przez każdego.

W 1995 roku, Nioxin wprowadził na rynek nowy produkt z opracowanym systemem TDS (Time Delivery System). Polegał on na wypuszczanym w odpowiednim czasie kompleksie witamin i składników odżywczych dla skóry głowy i włosów. Wzmacnia on ochrone przed osadem zewnętrznym, oraz działaniem hormonu DHT na skórze głowy. Cztery lata później, w 1999 roku, Nioxin tworzy SRC (Scalp Respiratory Complex) - Kompleks składników odżywczych pobudzających wymianę tkanek w skórze głowy poprzez usuwanie obumarłych komórek skóry.

Między 1996 a 1998 rokiem, Nioxin wprowadza kolejne produkty wzmacniające porost włosów. Pomiędzy 1999 a 2000 rokiem, Nioxin staje się postrzegany jako naturalna alternatywa dzięki innowacyjnym rozwiązaniom przeciwstarzeniowym dla włosów i skóry głowy

W latach dwutysięcznych, Nioxin kontynuuje ekspansje do nowych krajów w Azji, Europie i Afryce południowej.

W 2000 roku Nioxin stworzył formułę Co-Zyme10. Enzyme, koenzymy oraz współskładniki dostarczają potrzebnych elementów do włosów i skóry głowy, aby zredukować efekt starzenia się. W 2002 roku Nioxin tworzy Glyco-Fused Complex, który stworzony z roślin i ziół nawilża oraz pomaga ochraniać skórę głowy przed chemicznym osadem. W 2004 roku, stworzona zostaje formuła Activ-Renewal. To skoncentrowana mieszanka odmładzających ziół i substancji nawilżających pomagających w uzyskaniu prawidłowej struktury skóry głowy i zdrowiej wyglądających włosów. Tego samego roku, Nioxin wprowadza Smoothplex, unikatowa mieszanka aminokwasów oraz olejki z orzecha Kukui który dodaje nawilżenia, naturalnego połysku i smukłości włosom.

W 2005 roku, marka wprowadza systemy Scalp Acess Delivery System, oraz BioAMP. Zawierający antyoksydanty, SADS to niespotykany wcześniej system dostarczający mikroelementy, składniki odżywcze, antyoksydanty i białka do skóry głowy. Pomaga ochraniać przed osadem na skórze głowy wraz z ochroną słoneczną SPF15.

Tego samego roku, Nioxin wprowadza BioAMP. Są to glikoproteiny dodające grubości od środka łuski i wzmacniające trzon włosa. Zawarte aminokwasy czyszczą z obumarłego naskórka oraz likwidują podrażnienia.

W 2007 roku, formuła Glyco-Color Shield zostaje wprowadzone. To podwójna ochrona dla skóry głowy, zachowująca kolor farbowanych włosów.

W 2008 roku badania wykazały, że tendencja do wypadania włosów u ludzi wzrasta. Około 100 milionów ludzi doświadcza wypadania włosów w samym US: o 6% więcej mężczyzn i aż 46% więcej kobiet niż w 1999 roku. Głównym powodem poza uwarunkowaniami genetycznymi jest stres. Źródło: Gallup Consumer Survey TH.

W marcu 2015, Nioxin wygrywa poraz 14ty z rzędu nagrodę za najlepszy produkt dla osłabionych włosów na 2015 Stylist Choice Awards, na którym głosowali fryzjerzy oraz klienci.

Obecnie, dzięki doskonałym ośrodkom produkcyjnym w Lithia Springs, GA, posiadając 15 własnych, wykorzystywanych technologii ze światową obecnością w ponad 30 krajach, Nioxin definiuje ekspansje jednej z najszybciej rozwijających dziedzin przemysłu kosmetycznego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel